..... ما و بقیه بچه ها و اولین قرار رسمی بلاگ اسکایی ها

با سلام:

زندگی صحنه یکتا هنرمندی ماست

                      هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

                     صحنه پیوسته بجاست

                                                       خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

.... اولین قرار رسمی بلاگ اسکایی ها هم برگزار شد . همه ما قبل از اون که تو جلسه شرکت کنیم حرف و حساب های خاص خودمون و باز کرده بودیم. بگذریم از این که این جلسه در بی برنامگی کامل اعلام شد و بدون توجه به نظرات دیگران ادامه پیدا کرد اما از این زاویه که بالاخره برگزار شد باید دست مریزادی به عواملش بگیم و تشکری بکنیم. اما چند تا نکته خیلی مهم این جا هست که جهت اطلاع همه اون هایی که نیومدن یعنی می خواستن بیان اما نتونستن خصوصا بچه های اولین قرار عرض می کنیم:

۱) برنامه با یک ساعت تاخیر ساعت ۵ بعد از ظهر و حدود ۵۴ نفر (یه کم بیشتر یا کمتر ) شروع شد که در این تعداد مدیران بلاگ اسکای و خبرنگار ا و عکاس و عوامل تولید و تدارک برنامه هم محاسبه شدند.

۲) از همون اول که وارد می شدیم اسامی همه رو می پرسیدن و می نوشتن اما هیچ کس نپرسید:(ببخشید آقا یا خانم اسم وبلاگتون چیه؟!) . هر کی می یومد داخل اومده بود!

۳) فضای جلسه یه فضای کاملا رسمی و خشک بدون در نظر گرفتن این که مدعوین کیا هستن ! فکر کنم فضای جلسه در حد فضای هیئت دیپلماتیک رسمی سر میز مذاکره بود که اگر دست زدن ها نبود بی شباهت هم نبود!

۴) تمام وقت جلسه به سخنرانی و تحویل گرفتن ها خودمونی مدیران محترم بلاگ اسکای گذشت اگر ۱۲ دقیقه پایانی صحبت های آقای ابطحی نبود شاید اصلا یادمون می رفت که این جلسه جلسه بلاگرهاست !

۵) در کل مراسم از تعارفاتی که شد اگر بگذریم جای تاسف بود که هیچ یادی از بلاگرهای قدیمی بلاگ اسکای نشد حتی اونهایی هم که اونجا بودن فرصت معرفی خودشون و پیدا نکردن چه برسه به اون هایی که نیومده بودن و حقی گردن محیط داشتن!

۶) راستی تا اونجایی که ما سوادمون می رسه و دیدیم جلسه های این تیپی اساسا محملی برای نقل  و انتقال تجربیات بلاگرهایی است که در این محیط حرفی برای گفتن دارن نه جلسه ای برای خودنمایی مجری و آقای ایکس و ایگرگ!

۷) روی سخنانمون با مدیران بلاگ اسکای : عزیزان اگر می خواستید خودتون و نشان بدهید و پرده از ابهامات سایبرنیکی بردارید راه های دیگری هم بود چرا بلاگرها رو وسیله کردید؟!

۸) اساتید ما همیشه می گن آدم های زیرک و باهوش کسانی هستند که درسته خودشون تجربه ای ندارن اما از تجربیات دیگران خوب استفاده می کنن!

۹) همه وقتی در مقام حرف میشه خودشون یه پا تئوریسین می دونن اما نمی دونم چرا وقتی پای عمل میان خودشون و می بازن و اونجوری که دیگران می گن عمل می کنن!

۱۰) ای کاش حداقل حرمت مهمانان را در قدردانی از حضورشون با برخوردی گرم و صمیمانه هر چند در ظاهر نگه می داشتید!

۱۱) ای کاش قدم اول در رسمی سازی این محیط را با کمی تامل و تدبر بیشتری بر می داشتید!

۱۲) و ای کاش می دانستیم که اعتبار یک محیط مجازی کاربران واقعی آن هستند .کاربران که از سراسر ایران به شوق مشاهده یک اتفاق خوب به اینجا اومدن.

...... از صراحتی که به خرج دادیم در نقدتان عذر می خواهیم اما اگر بما به شما بگوییم بهتر است تا از غریبه ها بشنوید . به هر حال ما خیلی امیدوار بودیم که این دور هم جمع شدن که باعث خوشحالی ما می تونست باشه کارکرد بهتری پیدا می کرد. اما وقتی کمی تامل کردیم به این نتیجه رسیدیم که جمع بلاگ اسکایی های قدیمی رو همچنان حفظ و تقویت کنیم اما نه رسمی بلکه به همان سبک ۵ سال گذشته !!!!!!

                  ::: عزیزان مدیران بلاگ اسکای متاسفانه سازهایتان ناکوک بود ::::

( قرار بعدی بچه های بلاگ اسکای هفته آینده برای نظرخواهی آماده می شود)

..:: تعدادی از عکس های مراسم:

موفق باشید و پایدار

قرار رسمی بلاگ اسکای............

بالاخره بعد از ۵ سال و اندی شاهد برگزاری مراسم رسمی بلاگرهای بلاگ اسکار هستیم.هرچند زمانش شاید یه طوری شده که خیلی ها نتونن بیان و البته ما هم اعلام نارضایتی خودمون و کردیم اما بالاخره برنامه ایه که گذاشته شده .به نظرم باید کمک کنیم این مراسم و این تصمیمات بدون حاشیه و در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار بشه. برای همین این پست و گذاشتیم تا همه بچه های قدیمی دور هم جمع بشن .بچه های قدیمی بلاگ اسکای سال ها دور هم جمع شدن و با کم و زیاد هم ساختن.باید ببینیم این روند جدید چطور پیش میاد .اما یه نکته همچنان ثابت است:

                           :: قدیمی های بلاگ اسکای همچنان در کنار هم هستند ::

اطلاعیه بلاگ اسکای:

مجموعه بلاگ‌اسکای در نظر دارد به بهانه آغاز پنجمین سال فعالیت خود، اولین گردهمایی رسمی کاربران خود را برگزار نماید. از این رو از همگی شما وبلاگ نویسان و علاقه مندان این حوزه، کارشناسان و خبرنگاران و همچنین سایر کسانی که تمایل به حضور در این جمع دارید دعوت به عمل می آوریم تا در مراسمی که روز پنجشنبه هفته جاری (6 اردیبهشت 1386) از ساعت 16 تا 18 در باشگاه وبلاگ نویسان برگزار میگردد شرکت فرمایید.
پیشاپیش مقدم شما و همراهانتان را گرامی می داریم. امیدواریم تا این گردهمایی در نزدیک تر کردن دیدگاه های وبلاگ نویسان، کارشناسان، رسانه ها و کارگزاران بلاگ اسکای موثر باشد.

محل برگزاری مراسم : تهران - ابتدای بزرگراه کردستان - مقابل فروشگاه شهروند قزل قلعه - پارک گلها- باشگاه وبلاگ نویسان

به امید موفقیت